Nieuwsbrief November 2023

Voorwoord

Als bestuur zijn we erg druk met het organiseren van leuke activiteiten,
maar de opkomst valt nogal tegen. Het zou fijn zijn als er toch meer mensen komen naar onze activiteiten. Als mensen ideeën hebben voor kleine activiteiten dan moeten ze contact opnemen met Karin Jurna (mail: karinjurna@hotmail.com).

Activiteiten Oktober – November 2023

Tijdens onze activiteiten worden er soms foto’s gemaakt en op social media geplaatst. Mocht u hier bezwaar tegen hebben dan dient u dit aan te geven tijdens de activiteiten.

De consumpties zijn voor eigen rekening en munten zijn te koop bij de ingang van de zaal.

25 oktober               Rien Mouw

Door middel van een professioneel digitaal  klankbeeld, maakt u samen met Rien een                                            onvergetelijke tocht over de Veluwe.

1 november             Wandelmiddag bij de familie Venneman. U kunt        zich hier niet meer voor opgeven. Aanvang van de activiteit is 15.00 uur. We starten met koffie en gaan om 15.30 vertrekken voor de wandeling.

8 november             Instuif. Biljarten, kaarten, klaverjassen, jokeren, rummikub en scrabble.

16 november           55+ eten bij de Lindeboom. De prijs voor een hoofdgerecht met dessert is € 16,75. Opgave hiervoor via Joop Mentink 0570-629649.

RABO ClubSupport

De Rabo ClubSupport actie heeft ruim 320 euro opgeleverd voor de KBO. We willen iedereen die op ons heeft gestemd hier hartelijk voor bedanken.

Muziekquiz

Op 20 september was onze muziekquiz. Deze werd verzorgd door Aaltsje Ypeij. Niet alleen de muzikale kennis werd getest, maar er was ook gelegenheid om de danskwaliteiten te laten zien. Volgend jaar op 15 mei verzorgt Aaltsje weer een gezellige muziekquiz.

Introducee meenemen bij activiteit

Voor de activiteiten op 25 oktober en 8 november mag u maximaal 2 introducees meenemen. De kosten zijn € 2,50 per persoon exclusief drankjes. Graag contant betalen. Gebruik hiervoor onderstaande strook.

Naam ____________________________________________________

E-mailadres________________________________________________