Nieuwsbrief Januari 2024

Voorwoord

Beste leden van de KBO-afdeling Schalkhaar, het bestuur wenst u allemaal een gezond 2024.
Helaas kregen we het droevige bericht van het overlijden van dhr. B.J. van Triest. Wij wensen de nabestaanden veel sterkte de komende tijd. We verwelkomen onze nieuwe leden de familie Hulman en mevrouw Braber.

Contributie

De automatische contributie inning 2024 zal plaats vinden eind januari 2024. Dit geldt voor leden die een machtiging hebben afgegeven. Voor leden die geen machtiging hebben gegeven het verzoek om de contributie à 30 euro per kalenderjaar vóór 15 februari 2024 te voldoen op bankrekening NL07RABO0146225198 o.v.v. uw naam en contributie 2024.

Activiteiten Februari 2024

7 Februari                Instuif. De prijs voor munten is dit jaar € 3,25.

14 Februari              Algemene Ledenvergadering en aansluitend Henk van Balen

Vanaf 14.00 uur in de Lindeboom.

15 Februari              55+ eten bij de Lindeboom. De prijs voor een hoofdgerecht met dessert is € 17,50. Opgave hiervoor via Joop Mentink 0570-629649.

Vrijwilligers gevraagd

Het bestuur is op zoek naar mensen die één keer per maand de nieuwsbrief en het blad ONS willen bezorgen. Aanmelden bij Joop.

ONS digitaal

Dit is een gedenkwaardig moment: KBO presenteert u de allereerste editie van ONS Mailmagazine! Dit digitale magazine verschijnt voortaan elf keer per jaar. Natuurlijk blijft u ook gewoon elf keer per jaar het gedrukte ONS Magazine ontvangen. Het mailmagazine ploft telkens halverwege de maand in uw mailbox en is een gratis extra service van KBO, exclusief voor leden! In het gedrukte ONS Magazine blijven we u voorzien van inspirerende verhalen, artikelen over onderwerpen die u raken en nuttige informatie. In ONS Mailmagazine kunnen we met de berichtgeving meer inspringen op de actualiteit, bieden we u aanbiedingen voor leuke uitjes en ledenvoordeel van onze adverteerders. Met al die kortingen en voordeeltjes is het zelfs mogelijk de kosten van uw KBO-lidmaatschap terug te verdienen!

Vanuit dit Mailmagazine kunt u doorklikken naar de geheel vernieuwde website onsmagazine.nl. Ook die is exclusief voor KBO-leden! U moet de eerste keer dat u de website bezoekt uw ledenaccount activeren.

De website biedt KBO-leden de volgende voordelen:

✓ Elf keer per jaar ONS Mailmagazine ontvangen

✓ Elf keer per jaar de gedrukte ONS Magazine online lezen

✓ Iedere dag acht nieuwe, verschillende puzzels (Sudoku, woordzoeker etc.)

✓ Eropuit met voordeel

✓ Aantrekkelijke productaanbiedingen

Dit is echter alleen voor mensen die een mailaccount hebben.

Vakantie KBO Schalkhaar 2024

Er is veel belangstelling voor de vakantie en deze is volgeboekt. Er volgt nog nadere informatie voor de mensen die zich hebben aangemeld.