Nieuwsbrief December 2023

Voorwoord
Helaas kregen we het droevige bericht van het overlijden van dhr. A Kamphuis. Wij wensen de nabestaanden veel sterkte de komende tijd.

Dit is alweer de laatste nieuwsbrief in 2023. Het bestuur wenst u alvast fijne feestdagen en een gezond 2024. We hopen met veel leden een gezellige kerstmiddag te vieren en ook zien we u graag terug bij de activiteiten in 2024.

Activiteiten December 2023 en Januari 2024
Wij als KBO Schalkhaar hebben dit jaar weer een gezellige Kerstmiddag voor U georganiseerd op woensdag 20 december 2023 vanaf 14.00 uur.
Achterhoeks muzikaal duo Een en Ander uit Zelhem komt u in de kerststemming brengen met een breed muzikaal repertoire en humor.
Er wordt een drankje en een hapje geserveerd en na het optreden kan er deelgenomen worden aan een heerlijke koffietafel.

De kosten zijn 20,00 euro per persoon. U dient zich op te geven bij Annie Vloedgraven tel.no. (Tussen 18.00 en 20.00 uur a.u.b.) 0570-
635303/ Opgave s.v.p. voor 13 december.
Gelieve het bedrag vooraf over te maken op bankrekeningnummer
NL07RABO0146225198 o.v.v. naam en kerstmiddag.
Wat zou het toch mooi zijn als alle leden kunnen deelnemen.!!

14 December 55+ eten bij de Lindeboom. De prijs voor een hoofdgerecht met dessert is € 16,75. Opgave hiervoor via Joop Mentink 0570-629649.

3 Januari Nieuwjaarsreceptie
Vanaf 14.00 uur in de Lindeboom. Troubadour Rob Krot maakt er een feestelijk feest van deze middag. U krijgt een kop koffie/thee, een hapje en 2 drankjes van de KBO en de overige consumpties zijn voor eigen rekening. De Lindeboom sponsort ook een hapje.
10 Januari Instuif. Biljarten, kaarten, klaverjassen, jokeren, rummikub en scrabble.

Vakantie KBO Schalkhaar 2024
Wij willen graag van u weten of er nog belangstelling is voor een vakantiereis van 10 t/m 14 juni 2024.
De reis zal gaan naar Hotel Am Kurpark in Brilon in de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen, gelegen in de Hochsauerlandkreis. De kosten zijn ongeveer € 700 per persoon exclusief reis- en annuleringsverzekering. De kosten hiervan schatten wij op ongeveer € 50 per persoon.
Als u belangstelling heeft voor de vakantiereis, kunt u zich opgeven middels de aparte brief die als bijlage bij de nieuwsbrief zit. Minimum deelname voor de reis is 30 personen. Er is dagelijks een programma met excursies en ’s avonds een gezellig programma met o.a. muziek en een bingo.